Ulei de duș nutritiv Jeanne en Provence - Lavandă
Curăță ușor, hrănește pielea și o lasă frumos parfumată.
Conține glicerină vegetală, extract de lavandă și ulei de măsline organic din Provence.
Volum: 250 ml
Fara parabeni.
95% dintre ingrediente sunt de origine naturală.
Fabricat în Franța
Parametri suplimentari
Categorie: | Produse pentru duș |
---|---|
Greutate: | 0.3 kg |
Originea brandului: | Franța |
Volum: | 250 ml |
Parfum: | Lavanda |
Compoziție: | AQUA (WATER), AMMONIUM LAURYL SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, GLYCERIN, PARFUM (FRAGRANCE), DECYL GLUCOSIDE, SUCROSE COCOATE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL, CITRIC ACID, BENZOIC ACID, BENZOTRIAZOLYL DODECYL P-CRESOL, SODIUM PHYTATE, POLYQUATERNIUM-7, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) FLOWER EXTRACT, ALCOHOL, POTASSIUM SORBATE, TRIS (TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, COUMARIN, LIMONENE, LINALOOL, CI 42090 (FD&C BLUE 1), CI 17200 (D&C RED 33) |
Fiţi prima persoană care va posta un articol la acest produs!
Fiţi prima persoană care va posta un articol la acest produs!
Jeanne en Provence vă invită la o călătorie în inima orașului Provence pentru a-i descoperi parfumurile, frumusețea naturii și arta de a trăi... Jeanne en Provence se inspiră din natura provensală, din colinele sale parfumate, din câmpurile de flori și din livezile sale pentru a oferi produse autentice și naturale.
Produsele provin din fabrica familiei din orasul frantuzec Grasse, cu 95 % ingrediente de origine naturală, în conformitate cu standardul internațional ISO 16128. Jeanne en Provence onorează plantele și florile emblematice din Grasse, Provence și Marea Mediterană, dezvoltând parfumuri și produse de înfrumusețare în tradiția pură a maeștrilor parfumieri din Provence. Know-how-ul legat de parfumurile din Grasse, capitala mondială a parfumurilor, este recunoscut ca patrimoniu cultural si material al umanității de către UNESCO.
Fondatorul, Bernard Perrin, a crezut întotdeauna cu tărie că parfumurile franceze trebuie să fie cunoscute de toată lumea. Prin urmare, în 1978, a decis să fondeze o companie cu scopul de a oferi parfumuri franceze de înaltă calitate. Ulterior, Thibaud, fiul său, a decis să adauge produse cosmetice la această gamă. În prezent, acesta își importă produsele în peste 120 de țări.